logo

دفتر مرکزی: قاسم آباد، امامیه 18، پلاک 2، واحد 2، طبقه اول

ایمیل: info@baharansys.ir

دیجیتال ساینیج: 4701 666 0935

توسعه کسب و کار: 4701 134 0935

اداری و مالی: 4701 135 0935

دفتر مرکزی: 4701 9101 051


بخش کامل خبر

دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی با حضور چهره‌های برجسته

سایر خبر های بهاران سیستم

دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی با حضور چهره‌های برجسته

دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی، با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان این حوزه، روز نهم اسفندماه در پاویون شمس برگزار شد.این رویداد با هدف بررسی جدیدترین روندهای ارتباطی، تبادل تجربیات، و ارائه راهکارهای نوین در عرصه روابط عمومی، میزبان سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی متعددی بود.

 

در ابتدای این گردهمایی، جناب آقای محمدرضا باقری، نماینده انجمن روابط عمومی ایران در استان خراسان رضوی، ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، بر اهمیت نقش روابط عمومی در دنیای پرشتاب امروز تأکید کرد و گفت: «روابط عمومی دیگر تنها به اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود، بلکه به‌عنوان یک عنصر کلیدی در استراتژی سازمان‌ها و برندها نقش‌آفرینی می‌کند در این رویداد، چهره‌های شاخصی از جمله جناب آقای دکتر خسرو رفیعی،  رئیس انجمن روابط عمومی ایران درباره تحولات دیجیتال و تأثیر آن بر روابط عمومی سخنرانی کرد. و همچنین موضوع مدیریت بحران در روابط عمومی مورد بحث قرار گرفت. ایشان با اشاره به چالش‌های اخیر برخی برندها در مواجهه با بحران‌های رسانه‌ای، اظهار داشت: «واکنش سریع و برنامه‌ریزی‌شده، کلید موفقیت در عبور از بحران‌های ارتباطی است.

 

همایشدیجیتال ساینیج

 

در پایان این گردهمایی، آقای مهندس گلشن برگزار کننده این همایش با ابراز خرسندی از برگزاری دومین گردهمایی ، تأکید کرد که این رویداد فرصتی ارزشمند برای تعامل میان متخصصان و  و  مدیران روابط عمومی فراهم کرده است. این گردهمایی با هدف تداوم ارتباط و هم‌افزایی در حوزه روابط عمومی، قرار است سال آینده نیز با محوریت موضوعات جدید برگزار شود .

 

در گردهمایی روابط عمومی مدیرعامل شرکت دیجیتال ساینیج بهاران سیستم، آقای مهندس همتی نیز حضور داشتند.

در این رویداد، وی به بررسی نقش فناوری‌های نوین در بهبود ارتباطات سازمانی پرداخت و اهمیت دیجیتال ساینیج را در تقویت تعاملات بین سازمان‌ها و مخاطبانشان با مدیران روابط عمومی  تشریح کرد. وی تأکید کرد که دیجیتال ساینیج نه‌ تنها ابزاری برای اطلاع‌رسانی سریع و به‌روز است، بلکه می‌تواند دراستراتژی‌های روابط عمومی به‌عنوان یک کانال ارتباطی مؤثر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، به نمونه‌هایی از موفقیت های دیجیتال ساینیج بهاران سیستم در استفاده از این فناوری اشاره کرد و راهکارهایی برای بهبود تعاملات و افزایش تأثیرگذاری پیام‌های ارتباطی ارائه داد.

 

همایش

 

این گردهمایی فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربه و شناخت بیشتر ابزارهای نوین ارتباطی بود که می‌توانند تأثیر بسزایی در ارتقای کیفیت ارتباطات سازمانی داشته باشند.