logo

دفتر مرکزی: مشهد - شریعتی 40 ساختمان اداری / تجاری آرتا طبقه دوم واحد 205

دفتر فروش: مشهد - نبش پاستور 18 پلاک 144

ایمیل: info@baharansys.ir

همراه: 0411 004 0936

تلفن: 91014701- 051


بخش کامل مقاله

هوش مصنوعی رایگان برای ساخت عکس

مقالات دیگر


logo

دفتر مرکزی: مشهد - شریعتی 40 ساختمان اداری / تجاری آرتا طبقه دوم واحد 205

دفتر فروش: مشهد - نبش پاستور 18 پلاک 144

ایمیل: info@baharansys.ir

همراه: 0411 004 0936

تلفن: 91014701- 051


هوش مصنوعی در حوزه تصویرسازی و عکاسی، به دلیل پیشرفت‌های اخیر، به یکی از مهم‌ترین فناوری‌های جدید در صنعت تبدیل شده است. با استفاده از شبکه‌های عصبی پیشرفته، هوش مصنوعی قادر به تولید تصاویر با کیفیت بالاتر و با جزئیات دقیق‌تر خواهد بود. همچنین، با استفاده از هوش مصنوعی، تولید تصاویر با کمترین زمان و هزینه ممکن، امکان‌پذیر خواهد بود. ساخت تصاویر واقعی، فانتزی و حتی طراحی گرافیکی لوگو های زیبا و خیره کننده

در حال حاضر، چندین هوش مصنوعی تصویرساز در حال تولید تصاویر با کیفیت بالا و با جزئیات دقیق هستند.

هوش مصنوعی

با توجه به پیشرفت های اخیر در حوزه هوش مصنوعی، تولید تصاویر با کیفیت بالا به وسیله هوش مصنوعی در آینده بهبود خواهد یافت. با استفاده از شبکه‌های عصبی پیشرفته، هوش مصنوعی قادر به تولید تصاویر با کیفیت بالاتر و با جزئیات دقیق‌تر خواهد بود. در ادامه معروف ترین و بهترین هوش مصنوعی ها در ساخت عکس و تصویر را معرفی میکنیم:

  1. DALL-E 2: یکی از قوی‌ترین ابزارهای تولید عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است.
  2. Stable Diffusion Online: یک تولیدکننده تصویر ماشین‌لرنینگ منبع باز است.
  3. Dream By Wombo: یک ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی است.
  4. Midjourney Beta: تصویرسازی است که تعادل خوبی بین سهولت استفاده و نتایج چشمگیر ایجاد می‌کن.
  5. Bing Image Creator: بهترین مولد تصویر Ai رایگان.

 

عکس با هوش مصنوعی

 

هوش مصنوعی رایگان برای ساخت عکس

هوش مصنوعی های معرفی شده بالا با اینکه جزء معروفترین و با کیفیترین ها در تصویرسازی هستند اما رایگان نیستند و برای استفاده از همه خدمات آنها باید مبلغی پرداخت گردد و باتوجه به شرایط سخت پرداختی به سایت های خارجی در ایران هوش مصنوعی های مشابهی برای تصویر سازی هستند که خدماتشان رایگان است که در ادامه بعضی از آنها را معرفی کرده ایم

مطالب مرتبط  آینده هوش مصنوعی: انقلابی در دنیای فناوری

1. پلی‌گراند (Playground AI)

در پلتفرم پلی‌گراند می‌توانید هر تصویری که به ذهنتان می‌رسد را بسازید و ادیت کنید. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد پلتفرم پلی‌گراند این است که پس از ساخت عکس، می‌توانید قسمتی از تصویر را انتخاب کرده و آن را به شکل دلخواه تغییر دهید.

2. ادوبی فایرفلای (Adobe Firefly)

ابزار هوش مصنوعی فایرفلای محصول جدید شرکت ادوبی است که با کمک آن می‌توانید تصورات خود را به عکس‌های واقعی تبدیل کنید. با فایرفلای می‌توانید به‌صورت نامحدود تصویر بسازید. این پلتفرم در حال حاضر رایگان است.

3. مرلین (Merlin)

پلتفرم مرلین به فناوری ChatGPT Plus مجهز شده است و به شما اجازه می‌دهد که به‌صورت رایگان از این فناوری استفاده کنید. با ارائه کردن دستورهای متنی مناسب به هوش مصنوعی مرلین، می‌توانید عکس‌های زیبا و هنری بسازید.

4. لیپ (Leap)

پلتفرم لیپ یکی دیگر از وبسایت‌های هوش مصنوعی رایگان برای تولید عکس است. ضمنا، در وبسایت Leap AI می‌توانید برای خودتان عکس‌های پرسنلی حرفه‌ای بسازید و آن‌ها را ادیت کنید.

5. لئوناردو (Leonardo AI)

در پلتفرم لئوناردو مجموعه‌ای از مدل‌های هوش مصنوعی آموزش‌دیده وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تولید تصویرهای هنری و منحصربه‌فرد کمک بگیرید. همچنین می‌توانید مدل هوش مصنوعی مخصوص خودتان را آموزش دهید و از آن استفاده کنید.

عکس با هوش مصنوعی

6. لکسیکا (Lexica)

در پلتفرم لکسیکا می‌توانید عکس بسازید و یا از عکس‌های آماده خود وبسایت استفاده کنید. البته برای استفاده تجاری از عکس‌های لکسیکا باید طرح‌های پولی این وبسایت را خریداری کنید.

7. دریم استودیو (DreamStudio)

پلتفرم دریم استودیو یک وبسایت رایگان برای ساخت عکس به کمک هوش مصنوعی است. این پلتفرم یکی از بهترین وبسایت‌های تولید عکس است و به شما امکان می‌دهد که تنها در چند ثانیه، تصاویر زیبا و بسیار باکیفیت بسازید. در این پلتفرم علاوه بر تولید تصویر، می‌توانید تصاویر ساخته‌شده و یا عکس‌های مورد نظر خود را (پس از آپلود) ویرایش کنید.

مطالب مرتبط  هوش مصنوعی در سال 2024

8. بلو ویلوو (Blue Willow)

بلو ویلوو یکی از بهترین پلتفرم‌های تولید تصویر از چهره انسان است. این وبسایت رایگان، برخلاف برخی از پلتفرم‌های دیگر هیچ محدودیتی ندارد. در این پلتفرم می‌توانید لوگو بسازید، شخصیت‌های داستانی طراحی کرده و آثار هنری دیجیتال خلق کنید.

9. پیکسلر (Pixlr)

پلتفرم Pixlr یک ابزار هوش مصنوعی برای تولید تصویر است که با آن می‌توانید به‌صورت رایگان، عکس‌های واقع‌گرایانه بسازید. از این پلتفرم می‌توانید برای ادیت حرفه‌ای عکس نیز استفاده کنید. مثل برنامه فوتوشاپ، Pixlr با مجموعه ابزارهای کامل خود به شما امکان می‌دهد که تصاویر را به‌صورت حرفه‌ای ادیت کنید و آن‌ها را به‌شیوه دلخواه تغییر دهید.

 

2 Comments
  • عماد
    پاسخ
    Posted at ۹:۴۴ ب٫ظ, مهر ۲۷, ۱۴۰۲

    عجب مطلب جالبی بود
    خیلی این سایتها کاربردی هستند

  • مهرانه
    پاسخ
    Posted at ۱۰:۴۳ ب٫ظ, آبان ۱۱, ۱۴۰۲

    پلتفرم لکسیکا خیلی خوب بود ممنون از مطلبتون

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت