logo

دفتر مرکزی: مشهد - شریعتی 40 ساختمان اداری / تجاری آرتا طبقه دوم واحد 205

دفتر فروش: مشهد - نبش پاستور 18 پلاک 144

ایمیل: info@baharansys.ir

همراه: 0411 004 0936

تلفن: 91014701- 051


بخش کامل خبر

نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان

سایر خبر های بهاران سیستم

تجلیل از مدیران فعال حوزه روابط عمومی

نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان خراسان رضوی و تجلیل از مدیران و شرکت های پیشرو در این حوزه با حضور جمعی از اساتید، مسئولین و فعالان. در این گردهمایی که در تاریخ 28 اردیبهشت 1402 در سالن همایش جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد،

ادامه مطلب »
تجلیل از مدیران فعال حوزه روابط عمومی

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان خراسان رضوی و تجلیل از مدیران و شرکت های پیشرو در این حوزه با حضور جمعی از اساتید، مسئولین و فعالان.

در این گردهمایی که در تاریخ 28 اردیبهشت 1402 در سالن همایش جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، از جمعی از فعالان حوزه روابط عمومی تقدیر و تشکر به عمل آمد. در این نشست از جناب آقای ابوالفضل همتی بهار، مدیرعامل شرکت بهاران سیستم، به عنوان شرکتی فعال در حوزه ارتباطات و تولید کننده اولین نرم افزار جامع  روابط عمومی در سال 1383، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ارزنده تقدیر شد.

همچنین در این گردهمایی برخی از اساتید و فعالان این حوزه همچون، جناب اقای موسی الرضا حاجی بگلو عضو محترم و سخنگوی شورای شهر مشهد، جناب آقای محمدرضا باقری، نماینده انجمن روابط عمومی ایران در استان خراسان رضوی، جناب آقای علی اصغر محکی، مولف پژوهشنامه روابط عمومی ایران و استاد ارتباطات دانشگاه فردوسی همچنین مدیرعامل سابق موسسه همشهری و جناب آقای دکتر حمید صبری، نویسنده دایرةالمعارف روابط عمومی ایران و نامزد عنوان جهانی ستاره روابط عمومی به بیان موضوعاتی در زمینه ضرورت استفاده از روابط عمومی و ارتباطات و همچنین قرار گرفتن در مسیر بومی سازی در این حوزه پرداخنتد.

در این نشست، جناب آقای موسی الرضا حاجی بگلو، نماینده شورای شهر مشهد و نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره ضرورت توجه به روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌ ها و جایگاه آن در سطح سازمان یا جامعه، اهمیت اطلاع رسانی و ضرورت انتقال اخبار صحیح از منابع معتبر به جامعه مخاطب تاکید ویژه نمودند.