logo

دفتر مرکزی: مشهد - شریعتی 40 ساختمان اداری / تجاری آرتا طبقه دوم واحد 205

دفتر فروش: مشهد - نبش پاستور 18 پلاک 144

ایمیل: info@baharansys.ir

همراه: 0411 004 0936

تلفن: 91014701- 051


بخش کامل خبر

نرم افزار دیجیتال ساینیج بهاران سیستم رایگان در دسترس!

سایر خبر های بهاران سیستم

تجلیل از مدیران فعال حوزه روابط عمومی

نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی استان خراسان رضوی و تجلیل از مدیران و شرکت های پیشرو در این حوزه با حضور جمعی از اساتید، مسئولین و فعالان. در این گردهمایی که در تاریخ 28 اردیبهشت 1402 در سالن همایش جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد،

ادامه مطلب »
نرم افزار دیجیتال ساینیج بهاران سیستم رایگان در دسترس!

دیجتال ساینیج چیست؟

دیجیتال ساینیج(Digital Signage) یا تابلو اعلانات هوشمند، نرم افزاری برای یکپارچه سازی و مدیریت محتوا است. این نرم افزار امکان مدیریت و پخش محتوا روی تعداد زیادی از نمایشگر ها را فراهم میکند و این امکان را به کاربر می دهد که محتوای هر نمایشگر را تعیین کرده و چیدمان و ترتیب مشخصی برای محتوای نمایشگر ها قرار دهد.

در واقع عملکرد دیجیتال ساینیج همانند یک تابلو اعلانات است که می توان چیدمان اخبار و اطلاعات مختلف را روی آن به صورت دلخواه مرتب کرد با این تفاوت که با صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه، در کوتاه ترین زمان می توان محتوای دلخواه را روی تعداد زیادی از نمایشگر ها بارگذاری کرد. استفاده از دیجیتال ساینیج ها امروزه بسیار فراگیر و پر طرفدار است و بسیاری از شرکت ها، مراکز دولتی، هتل ها، هلدینگ ها و… از این تکنولوژی برای فعالیت های سازمانی خود استفاده می کنند.

 

نرم افزار دیجیتال ساینیج و کنترل تلوزیون های بزرگ شهری

 

نسخه رایگان دیجیتال ساینیج:

بهاران سیستم تصمیم گرفته است در یک محیط ابری، نسخه رایگان دیجیتال ساینیج بهاران سیستم را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد تا فقط با ثبت نام ساده بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

نسخه رایگان بهاران سیستم شامل امکانات متعددی از قبیل موارد زیر است:

  • پخش و مدیریت محتوا
  • مدیریت نرم افزار با پنل کاربری
  • زمانبندی خودکار
  • امکان درخواست پخش محتوا
  • امنیت شبکه و محتوا و…

 

همین الان ثبت نام کنید

 

امروزه هر سازمان یا نهادی به اشکال مختلف از ساز و کار های روابط عمومی نوین استفاده میکند. چه به صورت صفحاتی در فضای مجازی، یا اطلاع رسانی و قرار دادن مقالات و نشریات بر روی سایت، و یا استفاده از سیستم های یکپارچه مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج و… .

روابط عمومی یک اصل سازمانی است که هر ارگان و یا شرکت برای پیشبرد کارهای خود از آن استفاده میکند.

شرکت بهاران سیستم با بیش از 22 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید نرم افزار های سازمانی و سفارشی، آماده ارائه خدمات و معرفی نرم افزار ها به علاقمندان می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه تولید نرم افزار های سازمانی می توانید به آدرس شرکت مراجعه کرده و یا با تیم کارشناسی ما در تماس باشید.

——————————————————————————-

آدرس دفتر مرکزی: مشهد – شریعتی 40، ساختمان اداری تجاری آرتا، طبقه دوم، واحد 205

آدرس دفتر فروش: مشهد – نبش پاستور 18، پلاک 144

شماره تلفن همراه:  0411 004 0936

شماره تلفن ثابت:  91014701-051